Superfood voor betere erecties

Penis workout voor betere erecties : bekkenbodemoefeningen (Kegel oefeningen)
Een enkele keer seks zorgt ervoor dat mensen twee hele dagen zelfvoldaan zijn

StockSnap / Pixabay

Ons seksleven willen we allemaal verbeteren. Het is geen schande om het toe te geven. En voor veel mannen is het vooruitzicht om geen erectie te krijgen of de erectie snel te verliezen een grote zorg.

Volgens een studie, die werd uitgevoerd over een periode van 30 jaar door wetenschappers van Harvard en de Universiteit van East Anglia,  zouden mannen die bepaalde voedingsmiddelen tot zich nemen, zoals een glas rode wijn, en veel citrusvruchten en bessen zoals aardbeien, bosbessen, appels en peren  en het gebruiken van olijfolie minder kans hebben om erectiestoornissen te ontwikkelen.

Onderzoekers vonden dat slechts drie of vier porties of glazen flavonoïde-rijk voedsel en drank geassocieerd werden met een verminderd risico op het probleem met maximaal 21%.
Niet iedereen is overtuigd van de waarde van voedingsmiddelen maar er ligt blijkbaar een verband tussen gezonde voeding en erectieproblemen. Vooral voedingsstoffen die een positieve invloed hebben op het hart en bloedvaten hebben een directe invloed.


Volgens hoofdonderzoeker hoofdonderzoeker, professor Aedin Cassidy hebben mannen  die regelmatig voedingsmiddelen met veel flavonoïden consumeren minder kans op erectiestoornissen. Qua hoeveelheden praten we slechts enkele porties per week, beweert hij.

Nu weten we natuurlijk dat niet iedereen van een glas rode wijn geniet en dat er sommigen zijn die niet genoeg fruit eten maar alle beetjes helpen. Hieronder een overzicht van stoffen die blijkbaar impact hebben.

1. Koffie

De cafeïne-kick uit een kopje koffie verhoogt je metabolisme, zorgt ervoor dat je bloed gaat pompen en kan ook het uithoudingsvermogen verbeteren door vetreserves vrij te geven, waardoor je meer energie hebt om seks te hebben.  Een Redbull drinken of een andere sterk cafeïnehoudende drank kan ook helpen. Maar overdrijf niet want je hart gaat sneller kloppen door de cafeïne en teveel kan een averechts effect opleveren.

2. Oesters

Ja, er is een reden voor hun sexy reputatie. Oesters zijn rijk aan mineraal zink en vitamine B6, die beide van vitaal belang zijn voor testosteron, zonder welke je de seksdrive van een dode slak zou hebben. Als de gedachte aan grijze schelpdieren die door je keel glijden je doet kokhalzen, boost je testosteron dan met noten en zaden. Daar zitten ook veel zink en vitamine BG

3. Pikante pepers

Kruid je liefdesleven met pepers. Wanneer je gezicht rood wordt na het eten van een curry, zijn dat de bloedvaten die zich uitbreiden dankzij het effect van de pepers. En het zijn niet alleen de bloedvaten in je gezicht die de boost krijgen. Biologisch gezien is een stijve penis eenvoudige hydraulica – meer vloeistof (bloed) wordt in kleine buisjes (bloedvaten) in je penis gedwongen – dus je hebt een sterk hart en glad, gezond leidingwerk nodig.

4. Bananen

Een stevige erectie vraagt een gezond hart, dus eet bananen voor kalium, wat geweldig is voor je hart en bloedsomloop. Door voldoende kalium te krijgen, houdt u uw natriumspiegel onder controle, voorkomt u dat uw bloeddruk te hoog wordt en vermindert u het risico op hartproblemen. Als je te veel zout eet en niet van bananen houdt, haal je kalium dan uit sinaasappels of aardappelen in de schil (het mineraal zit in de schil).

5. Zalm

De omega-3-vetzuren in vette vis maken het bloed minder plakkerig en verbeteren de bloedtoevoer naar de delen die ertoe doen. Eet twee keer per week vis zoals zalm, makreel, forel en verse tonijn om je bloedvaten goed geolied te houden. Het innemen van capsules met visolie kan ook helpen.

6. Varkensvlees

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, heeft de penis geen eigen geest. Om er een mooi en rechtopstaand exemplaar van te maken, moeten je neuronen met militaire precisie worden gecoördineerd. U hebt thiamine, ook bekend als vitamine B1, nodig voor een gezond zenuwstelsel, dus eet varkensvlees om uw zwemmers in de juiste richting te helpen schieten. Vitamine  B1 haal je ook uit bonen en volkorenbrood. Maar overdrijf niet. Varkensvlees bevat veel vetten en als je overgewicht krijgt, krijg je juist dichtgeslipte aders die op hun beurt zorgen voor erectieproblemen.

7. Kersen

Kersen zitten boordevol anthocyanen, kleurrijke plantaardige chemicaliën die uw vaatwanden beschermen, waardoor de vettige plaques die leiden tot atherosclerose of verstopte slagaders worden voorkomen. Geen zin in kersen? Bessen, of felgekleurd fruit zoals perziken, nectarines en pruimen, houden je slagaders ook glad.

8. Uien

De fytochemische allicine in uien en knoflook verdunt het bloed en verbetert uw bloedsomloop, waardoor het minder snel stolt en verstopt raakt. Vermijd de unsexy ui-adem door te kauwen op peterselie of pepermunt.

9. Rode wijn

Wijn – vooral rode wijn – is volgens sommigen een geweldige bron van het antioxidant fytochemische resveratrol, die de slagaders helpt openen door de productie van stikstofoxide te verbeteren. Stikstofoxide laat de bloedvaten uitzetten, en dit is eigenlijk ook  hoe Viagra werkt. Maar terwijl de kleine blauwe pil alleen op kleine bloedvaten werkt, helpt resveratrol ook uw belangrijkste bloedvaten. Zorg ervoor dat je stopt bij een of twee glazen wijn – te veel alcohol maakt je slaperig en veel alcohol leidt ook tot erectieproblemen.

10. Havermoutpap

Havermoutpap is niet sexy, maar de oplosbare vezel in havermout lossen cholesterol op, waardoor je bloedvaten soepel en rekbaar blijven.  Andere stoffen die cholesterol helpen verminderen zoals capsules van rode rijst of plantensterolen die cholesterol verminderen kunnen ook effectief zijn.

11. Granaatappels

Granaatappels bevatten veel kalium en vitamine C. Bovendien bevatten ze nog meer polyfenolen dan rode wijn en groene thee. Polyfenolen zijn krachtige antioxidanten. De vrucht krijgt dan ook allerlei gezondheidsvoordelen toegedicht. Zo zouden de rode pitjes ontstekingen remmen, de bloeddruk verlagen, zorgen voor een mooie huid, overgangskwalen verminderen en erectieproblemen voorkomen. Zie ook hier

Misschien kan een biertje dat deze stoffen bevat ook helpen. Meer info http://www.sensuelebieren.be

Bronnen

https://www.menshealth.com/uk/nutrition/food-drink/a744900/foods-for-harder-erections-9312/

© De copyrights van de hier weergegeven tekst(en)/foto's rusten bij de oorspronkelijke auteur(s). Geen overname tenzij met toestemming van de oorspronkelijke auteur(s). Vermelding op deze website is enkel om educatieve en/of wetenschappelijke redenen (onderwijsdoeleinden). Deze website is niet commercieel, bevat geen reclame en heeft geen inkomsten. Onderaan de informatie vindt u telkens zoveel mogelijk de originele bronnen voorzover ons bekend. Inden er auteursrechterlijke of privacyschendingen zijn, zijn die onvrijwillig door onbekendheid/onwetendheid en niet met opzet gebeurd. Mocht u het ongepast vinden dat uw eigen informatie/foto's/portretafbeeldingen op deze website worden vermeld of is er geen correcte bronvermelding naar uw informatie, contacteer dan gerardgielen@telenet.be met opgave van de betrokken schending van copyrights en de betrokken webpagina. De info zal dan zo snel mogelijk aangepast en/of verwijderd worden. We hopen op uw begrip bij een eventuele schending. Kennis is er om te delen, niet om te bezitten!

© This site is non commercial, only educational. All information is copyrighted from the original authors. If you find information or pictures on this site that are copyright to you, or that present you or relatives on the pictures and we have used them by accident without legal permission, please contact us immediately about the violation with link to the picture or webpage where you found it and the text or pictures will be removed asap. Contact gerardgielen@telenet.be in case. Thanks for your understanding for not respecting your privacy or copyrights by accident.Sharing knownledge is more important than possessing knowledge